İçeriğe geç

Amaç:

Duygusal zekalarını davranışlarına etkin bir şekilde yansıtan satış görevlileri hem kendilerindeki hem de müşterilerindeki duyguları algılayabilir, anlayabilir ve yapıcı bir şekilde yönetebilir. Bu sayede müşterilerin kendilerini anlaşılmış ve değerli hissetmelerini sağlayabilirler.

Programın amacı satış sorumlularının, satış öncesi, sırası ve sonrasında duyguların etkilerini öğrenmelerini sağlayarak müşterilerle etkileşimleri en verimli ve yapıcı hale getirmelerini sağlayacak yöntem ve araçları aktarmaktır.

Kazanımlar

Satış sürecinin arkasındaki sinirbilimi anlayacaksınız

Müşterinin beyninin satın alma kararını veren tarafıyla iletişime geçmeyi öğreneceksiniz

Daha özgün ve samimi bir şekilde davranmak için özfarkındalığınızı geliştireceksiniz

Sonuçlara odaklanmayı ve süreci yönetip empati kurmayı beraberce uygulamanın yollarını öğreneceksiniz

Karşınızdaki kişiyi daha derinden tanıyarak iletişimlerinizi uyarlayabilmeyi deneyimleyeceksiniz

Daha güçlü bağlantılar ve güven oluşturmanın yollarını keşfedeceksiniz

Farklı kişiliklerle iletişimi geçme yöntem ve tekniklerini öğreneceksiniz

Dayanıklılığınızı artırarak, satış stresiyle daha iyi başa çıkabilme yöntemlerini öğreneceksiniz.