Amaç:
Duygusal zekalarını davranışlarına etkin bir şekilde yansıtan satış görevlileri hem kendilerindeki hem de müşterilerindeki duyguları algılayabilir, anlayabilir ve yapıcı bir şekilde yönetebilir. Bu sayede müşterilerin kendilerini anlaşılmış ve değerli hissetmelerini sağlayabilirler.
Programın amacı satış sorumlularının, satış öncesi, sırası ve sonrasında duyguların etkilerini öğrenmelerini sağlayarak müşterilerle etkileşimleri en verimli ve yapıcı hale getirmelerini sağlayacak yöntem ve araçları aktarmaktır.
Kazanımlar
〉Satış sürecinin arkasındaki sinirbilimi anlayacaksınız
〉Müşterinin beyninin satın alma kararını veren tarafıyla iletişime geçmeyi öğreneceksiniz
〉Daha özgün ve samimi bir şekilde davranmak için özfarkındalığınızı geliştireceksiniz
〉Sonuçlara odaklanmayı ve süreci yönetip empati kurmayı beraberce uygulamanın yollarını öğreneceksiniz
〉Karşınızdaki kişiyi daha derinden tanıyarak iletişimlerinizi uyarlayabilmeyi deneyimleyeceksiniz
〉Daha güçlü bağlantılar ve güven oluşturmanın yollarını keşfedeceksiniz
〉Farklı kişiliklerle iletişimi geçme yöntem ve tekniklerini öğreneceksiniz
〉Dayanıklılığınızı artırarak, satış stresiyle daha iyi başa çıkabilme yöntemlerini öğreneceksiniz.